SUYA BATAN ARABADA HAYATTA KALAN KAZANIR!! (Sonunda yayında :D)

  ნახვები 4,832,787

Alper Rende

6 თვის წინ

Uzun süredir beklediğiniz videomuz sonunda yayında!!! Bu videoda bir vinç içinde olduğumuz arabayı 20 metre yukarı taşıyor ve biz de gölün üstünde yarışma yapıyoruz :D GEpost Turkiye'nin en eğlenceli videolarından birisi oldu! Umarım beğenirsinizz!
PUBG Mobile'ı aşağıdaki linkten indirip beni arkadaş olarak ekleyebilirsiniz!
bit.ly/pubgmyeniera
Kullanıcı adım: AlperRende95
#RNDHouse #PUBGMobileTürkiye #SonaKalanKazanır #YeniErangel
BROZ: gepost.info
Instagramdan takip etmeyi unutmayın. Canınız sıkıldığında dm'ye çökebilirsiniz....
AlperRende
İş birlikleri için: alper@51digital.com
Müzikler Epidemic Sound: bit.ly/2KtQsfY (bu linkten ilk 30 gün ücretsiz)

კომენტარები
Raul Bedirov
Raul Bedirov 2 დღის წინ
Ò
Mustafa hakkı Taşdemir
Mustafa hakkı Taşdemir 3 დღის წინ
Cevap Islanır bu arada
İrem Gülekim
İrem Gülekim 3 დღის წინ
Kaçış 4 gelsin diyenler +1
PUBG PROSU
PUBG PROSU 3 დღის წინ
Pup prosu
Kubilay Duygu
Kubilay Duygu 3 დღის წინ
Abi pubg dercem taç V
Muhammet Yalcinyigit
Muhammet Yalcinyigit 4 დღის წინ
Herşey büyük video sunu isteyen 👇👇+1
Senem Erbos
Senem Erbos 4 დღის წინ
Alper rende'mi trendyolmu izliyoz belli değil
Amirreza Ghahri
Amirreza Ghahri 4 დღის წინ
ID: 51223206585
KATLİAM
KATLİAM 4 დღის წინ
8.10 bu nasıl oyunculuk pubg mobile de
ecrin Yuksel
ecrin Yuksel 5 დღის წინ
Bilmece cevabı ıslanır
kayraa ve arda ikilisi ikilisi
kayraa ve arda ikilisi ikilisi 5 დღის წინ
Hıhıhıhıhıhı 5:36
Salam Sagol
Salam Sagol 6 დღის წინ
İnşallah kafna ⚡çakar
zeynep özge
zeynep özge 6 დღის წინ
Allah herkesi bodo reklamından korusun aminnnnnnnn..
Günel Aliyeva
Günel Aliyeva 6 დღის წინ
2021 de izleyenler burdami
Asiye Erdoğan
Asiye Erdoğan 6 დღის წინ
Güzelim nehri kirlettini
almira
almira 7 დღის წინ
Abi çok korktum size bir şey olcak diye 😓
Alp
Alp 7 დღის წინ
Like atın
Şahsenem Verim
Şahsenem Verim 8 დღის წინ
Abi o araba batarken canım nasi acısı bilemwzsin
Berra Uğurlu
Berra Uğurlu 8 დღის წინ
Ayy çok büyük cesaret
Berra Uğurlu
Berra Uğurlu 8 დღის წინ
Bi video için araba mı alınırrr ksmmamskd
Melis Deniz
Melis Deniz 8 დღის წინ
Amin🤣🤣
muhammed mammedov
muhammed mammedov 8 დღის წინ
Botsun
Mamiali53
Mamiali53 9 დღის წინ
Abi sen daha fazla abobeyi hak ediyosun
Zoe Cigdem Erdogan
Zoe Cigdem Erdogan 11 დღის წინ
cihan albayrak mesutcan tomay ali bicimle bu video asiri asiri asiri iyi olur bu arada
KEREM ÇETİNKAYA
KEREM ÇETİNKAYA 11 დღის წინ
alllahııımm aynaya rende asmışlaraaarara
Latifül Lügat
Latifül Lügat 11 დღის წინ
Abii kaçış 5i nezaman yayınlayacaksın
iyi oyuncu gelişken
iyi oyuncu gelişken 11 დღის წინ
1
Zeynep Ersoy
Zeynep Ersoy 12 დღის წინ
Şu profil fotoğrafını değiştir
Mehemmed Mensimov
Mehemmed Mensimov 12 დღის წინ
17:12de diyoki naptın ardaya çok biliyosan kendin yap . Yemin ediyorum Alper hiç birşey yapmıyo herşeyden korkuyo sadece arkadaşlarının moralini bozuyo kerem yada riyaz o kadar şey yapıyo bu yapmaya yapmaya diyoki ah be naptın lan kendisi kedi gibi korkuyo
Ayşe 'nin Minik Dünyası
Ayşe 'nin Minik Dünyası 13 დღის წინ
Alper abii sen niye hić birsey yapmiyon😂😂😂
Birazda Eğlence
Birazda Eğlence 13 დღის წინ
abi minibüste yapın tüm youtuberleri toplayın :D
MUSTAFA SEVGİ
MUSTAFA SEVGİ 13 დღის წინ
ÇOK GÜZEL DEVAM I GELSİN LÜTFEN
『WOLF』 Abo
『WOLF』 Abo 13 დღის წინ
Adamsın
Nezahat Güçlü
Nezahat Güçlü 15 დღის წინ
Allah ım sen bizi Trendyol reklamından kurtar amin 🤣😂
Ayse Karabayram
Ayse Karabayram 3 საათის წინ
Amin %99999999999999 kere amin 😅🤣😂
İnci Savcılı
İnci Savcılı 5 დღის წინ
Nasıl
emir Dmr
emir Dmr 16 დღის წინ
Suya batan kamyon da kazanır
3K Kurumsal Emlak Danışmanlığı Tic. Ltd. Şti.
3K Kurumsal Emlak Danışmanlığı Tic. Ltd. Şti. 16 დღის წინ
kamyonda da yapın
Akcatel Makteoej
Akcatel Makteoej 18 დღის წინ
500kr
Asel Zeynep Can
Asel Zeynep Can 18 დღის წინ
Sonra o arabayı aldınız değil mi
Havin YILDIZ
Havin YILDIZ 19 დღის წინ
Alper abi bizim için ne risklere girdi ama izleyipte abone olmayan varsa Alper abi ye ayıp ediyo
alifuat sarıyağ
alifuat sarıyağ 20 დღის წინ
400 bin like olsun
Sümeyra Özer
Sümeyra Özer 21 დღის წინ
😱
Zeynep Usta
Zeynep Usta 22 დღის წინ
Abi arabaya yazık size iyi bile oldu😄😄
efe karaoglu
efe karaoglu 22 დღის წინ
abi kaçış5 gelsin lütfen
beyazıt dönen
beyazıt dönen 23 დღის წინ
kaçışburda gelsin nolurrrr
Kamiran Elcik
Kamiran Elcik 24 დღის წინ
Ггг
Salih Atasoy
Salih Atasoy 25 დღის წინ
Atsam kabul edermisin abi nüffen 🙏
Esma Melek
Esma Melek 26 დღის წინ
420 k beğeni alması...
ANM
ANM 26 დღის წინ
"Sarı mendil mavi denize düşerse ne olur?" Bence cevap ıslak mendil :)
Nezahat Güçlü
Nezahat Güçlü 15 დღის წინ
Evet yaaa
İlayda Demirdağ
İlayda Demirdağ 27 დღის წინ
E
Zeynep Toprak
Zeynep Toprak 27 დღის წინ
Abi benim Küçük bir rendemvar
ilknur güneş
ilknur güneş 27 დღის წინ
500000 bin layk gelsin
altuğ iren
altuğ iren 27 დღის წინ
Abi bide teknede yaparmısınız
Arda Burak Kaygısız
Arda Burak Kaygısız 28 დღის წინ
Cevap mendil ıslanır .
Mr. Night
Mr. Night 28 დღის წინ
olm cevap ıslanır bu kadar basit
zeynep zorlu
zeynep zorlu 28 დღის წინ
ISLANIR YAW
Ömer Faruk Berker zeren
Ömer Faruk Berker zeren 28 დღის წინ
Abi gol kumlu oldu için sizi çeker ölüm dehlikesi yasanalabilirdiye ödüm koptu nwyseki iyisin 🥰😥
esma EROGLU
esma EROGLU 28 დღის წინ
Terk edilmiş akıl hastanesinde kalsınlar diyenler + 1 👇🏻
Ferhad Nesirov
Ferhad Nesirov 28 დღის წინ
Abi bisikletin uzerinde
نزار خطيب
نزار خطيب 29 დღის წინ
ظضدنميخمسننصكصصتمصناثخيت
G̲a̲m̲i̲n̲g̲ X̲ RT-X 2060
G̲a̲m̲i̲n̲g̲ X̲ RT-X 2060 29 დღის წინ
21:04 nasıl sesler geliyor tövbe Yarabbi
Ali Kaan Aktaş
Ali Kaan Aktaş 29 დღის წინ
Kaçış 5 terk edilmiş akıl hastanesi diyenler ? 👇
ibrahim Keskin
ibrahim Keskin 29 დღის წინ
Abi benim papçı da ismim serkanpro35
Nehir
Nehir 29 დღის წინ
Noğlur birazdaha gelsin noğlur
YETMEZ KING
YETMEZ KING 29 დღის წინ
Abi bir gece öyle kalsanıza +1leyinde görsün
Sherah BlackBerry
Sherah BlackBerry თვის წინ
Bilmecenin cevabı neydi
ღ 『LuKe Gacha』ღ ツ
ღ 『LuKe Gacha』ღ ツ თვის წინ
Bi insan hiçmi görevi yapamaz :/ :">
Sema Kılıç
Sema Kılıç თვის წინ
sarı mendil mavi denize düșerse ıslanır gdgd
Göksu N.
Göksu N. თვის წინ
Islanır olacaktı
Yusuf Şehitoğlu
Yusuf Şehitoğlu თვის წინ
abi pubikte 25 sevyesin diye botlar tek gelmiş sana ben 50 sevyeyim ersin yekin geliyo
mübü ile emre
mübü ile emre თვის წინ
Kral
11 12
11 12 თვის წინ
Abi bugun villa aldık
Ipek Aral
Ipek Aral თვის წინ
Napak
masalın dünyası
masalın dünyası თვის წინ
Herkes telefonu tets tevirince o hs
HAMİT ÖZTÜRK
HAMİT ÖZTÜRK თვის წინ
AlperRende95
AYŞE AKDENİZ
AYŞE AKDENİZ თვის წინ
En sevdiğim kanal bu küfür yok çünkü 👍👌👌😘❤️❤️❤️❤️
Barış Özcan
Barış Özcan თვის წინ
Batan evden buraya gelenler +1
Eren Eroğlan
Eren Eroğlan 3 დღის წინ
Ben
Zehra_ Renci
Zehra_ Renci 3 დღის წინ
Ben
SMART Game yt
SMART Game yt 5 დღის წინ
Aynen
KNO
KNO 7 დღის წინ
@Aslı Yiğiter peki seninde velet olman sjjajsndnq aslinda bu kanali izleyen herkes velet ben yorumlari omumaya geldim bu arada
öJELİ KAFA
öJELİ KAFA 15 დღის წინ
Ben
GÖRKEM Aktaş
GÖRKEM Aktaş თვის წინ
Cevap : mendil ıslanır :)
Poncikellanehir
Poncikellanehir თვის წინ
Suya batıp çıkamayacaksınız diye çok korktum vallahi
Efe& legit
Efe& legit თვის წინ
abi hepsi bot
Kenan Ertug
Kenan Ertug თვის წინ
Abi emeğimizin karşılığını alamıyorsunuz siz asıl 15 milyon olmalısınız bizim sayemizde ünlü olan lüks arabalar alıp sonra bizi hor görenler değil
VİP TRUCKS
VİP TRUCKS თვის წინ
çok doğru söyledin knk be
Ceyda Şen
Ceyda Şen თვის წინ
Pubgdaki broz gibisiniz bu bitmediniz
arzu dalakkesen
arzu dalakkesen თვის წინ
+1
Heronpuppy Yunus kanalı
Heronpuppy Yunus kanalı თვის წინ
benn
Kadir Aslan
Kadir Aslan თვის წინ
2:12 mafya gibiler 😂😂
Fuat Bayezit
Fuat Bayezit თვის წინ
Abi seni bal gibi yenerim
Esma Ozturk
Esma Ozturk თვის წინ
Bilmecenin cevabı(ıslanır)
Ecrin Sevdi
Ecrin Sevdi 3 დღის წინ
Evety
Ahmet Urkmez
Ahmet Urkmez 7 დღის წინ
@Huriye Çopur 🧠 Al Bismillah
Huriye Çopur
Huriye Çopur 7 დღის წინ
@Ahmet Urkmez napim
Cemil Bilmez
Cemil Bilmez 12 დღის წინ
@Ahmet Urkmez Evet
Berat Dağ
Berat Dağ თვის წინ
@Ahmet Urkmez aynen
Reyhan Çavuşlu
Reyhan Çavuşlu თვის წინ
Herhalde bunların canı kıymetli değil. 😮
Elfin ŞEN
Elfin ŞEN თვის წინ
:D
TÜRKPRO fanıyız
TÜRKPRO fanıyız თვის წინ
Devamı gelsin abim
EFE aösldlflglcşxşş
EFE aösldlflglcşxşş თვის წინ
sdfgh
Mehmet Emin BIYIKLI
Mehmet Emin BIYIKLI თვის წინ
Alper abi bu serinin davamı gelsin
Melis Savcı
Melis Savcı თვის წინ
Ya gerçekten cesaretinize hayranım ya ben daha gondola binemiyom aytca videolarınızı çok seviyorum
Çınar Pekel ÇP ordusu
Çınar Pekel ÇP ordusu თვის წინ
Benim pubg mobile adım ÇınarPro1453 sana meydan okuyorum adamsan gel lan
shelly_king36 cumsit
shelly_king36 cumsit თვის წინ
Daha fazla araba ile suyun altına girmek gelsin 💜💙💚❤️
beren okur
beren okur თვის წინ
korku evıne gıt dıyenlre+1
ÇıNaR64
ÇıNaR64 თვის წინ
Siğahlar çetesinde Alper abi hahha( ・ั﹏・ั)
__hxc__
__hxc__ თვის წინ
Like atınnn bunun ikincisi gelmeliii🥺(ya da sayın kanal sahibi like sayısını 500 bine yuvarlasak?:))
timur şenel
timur şenel თვის წინ
Kerem. Abi cenazede gibi giyinmiş
hatice türkoğlu pro
hatice türkoğlu pro თვის წინ
bu safer riyaz tayt giymemiş
alikerem Bulut
alikerem Bulut თვის წინ
AZOKFB
Emine Şeyma TOKMAK
Emine Şeyma TOKMAK თვის წინ
Abii çok az kalmış 500 bine
SUYA BATAN EVDE BÜYÜK YARIŞMA!! - Batmadan kurtulabildik mi?
23:44
Alper Rende
ნახვები 2,6 მლნ
FERRARİ İLE TAKSİCİLİK!
26:21
Orkun Işıtmak
ნახვები 5 მლნ
Sen Çal Kapımı 38. Bölüm
2:3:40
Sen Çal Kapımı
ნახვები 2,8 მლნ
უტდ - მისი უდიდებულესობა BMW X7!
34:01
George Sarishvili
ნახვები 166 ათ.
SU ALTINDA ARABA KULLANMAK!! (#SıkıyosaYap)
17:32
Alper Rende
ნახვები 3,1 მლნ
Dev Karton Labirentten İlk Kurtulan 5.000TL Kazanır!
19:53
Alper Rende
ნახვები 4 მლნ
BETÜL'E 4 FARKLI EVLİLİK TEKLİFİ ETTİM!
34:06
Alper Rende
ნახვები 7 მლნ
BUZ HAPİSHANEDEN SON ÇIKAN KAZANIR!
22:10
Alper Rende
ნახვები 3 მლნ
KAÇIŞ 3! (TERK EDİLMİŞ OKULDA ÖZEL TİM'DEN KAÇAN KAZANIR!)
25:20
Alper Rende
ნახვები 12 მლნ
25.000TL Elektrikli Araba VS. 1.500.000TL Elektrikli Araba! (#SonradanGörme)
41:21
GECE GİZLİCE 1 MİLYONCU AVM'DE KALMAK! ft. @MuratAbiGF
30:59
Orkun Işıtmak
ნახვები 10 მლნ
ACIYA SON DAYANAN KAZANIR! (HASTANELİK OLDUK!)
25:44
Orkun Işıtmak
ნახვები 11 მლნ
EN İYİ KARTON EVİ YAPAN KAZANIR! (MÜTHİŞ OLDU)
18:43
Alper Rende
ნახვები 6 მლნ
Sen Çal Kapımı 38. Bölüm
2:3:40
Sen Çal Kapımı
ნახვები 2,8 მლნ
უტდ - მისი უდიდებულესობა BMW X7!
34:01
George Sarishvili
ნახვები 166 ათ.
SNEAK CANDIES INTO A CLUB || 8 Funny Situations & Clever Sneak Food Ideas
8:24
Crafty Panda SCHOOL
ნახვები 3,1 მლნ